| |
| Kirjoittaja |
Viesti |
|
| maiscu |
Lähetetty: Kes 10 Kes, 2009 12:45 |
|
|
|
Hei kaikille pitkästä aikaan.
Monta vuotta on jo mennyt, enkä ole täällä nokkaani näyttänyt ja mietinkin jo, että kehtaanko edes.Pitkän aikaa olen jo mietiskellyt teitä ja miten foorumi voi, mutta ihana, että te kaikki vielä olette täällä.
Syy pitkään poissaolooni on monet suuret elämän muutokset ja nyt vasta pitkän ajan päästä on sellainen tunne, että elämä alkaa pikkuhiljaa rauhottua ja palata normaaleihin uomiinsa.Valmistuin ylioppilaaksi,olin sen jälkeen vuoden töissä kunnes lähin lukemaan itseni lähihoitajaksi ja kaksi vuotta myöhemmin valmistuin.Nyt olen sitten aloittanut työt ja köyhänä opiskelijana makaroonia ja ketsuppia joka päivä ruuaksi -ajat ovat takana päin. Näiden kaikkien lomassa erosin myös pitkäaikaisesta poikaystävästäni,joka oli todella rankkaa,mutta parhain ja järkevin päätökseni ehkä ikinä.Eron myötä kaikkosi myös monta vanhaa ystävää,mutta ne tärkeimmät seisoivat vierellä tukemassa. Muutin Oulusta Kalajoelle ja löysin ihanan poikaystävän,jonka kanssa olen nyt kohta kolme vuotta asunut yhdessä.Kotona aikaa vie myös tällä hetkellä 3kuukautta vanha koiranpentu,jolla on ilmeisesti tavoitteena kaivautua Kiinaan takapihan kukkapenkin kautta
Paljon on siis sattunut ja tapahtunut,mutta teitä kyllä monesti mietin ja vaikka kuinka nolottikin pitkä poissaoloni,päätin pyörähtää tänne takaisin.
Mitäs kaikille oikein kuuluu ? |
_________________ But I won't be your concubine - I'm a puppet not a whore.
I just need this stage to be seen. |
|
| Takaisin alkuun |
|
| edward |
Lähetetty: Per 12 Kes, 2009 18:17 |
|
|
|
Tervetuloa takaisin! Toivottavasti tämä on pysyvä comeback ;) Mikäs sinua houkutti Oulusta lähtemään? :)
Kesä on ihanan lepposaa aikaa, mutta aika käy pitkäksi, koska töitä en taaskaan saanut. En kuitenkaan halua takaisin kouluun. Ihme, että oon jaksanut jo 2 vuotta opiskella alaa, josta en oo yhtään kiinnostunut. Syksyllä alkaa siis (toivottavasti) viimeinen vuosi, jonka jälkeen sivariin ja sitten sillan alle :D No ei nyt sentään.
Onko kaikilla oikeasti elämä, kun täällä on niin elotonta? :) |
|
|
| Takaisin alkuun |
|
| maiscu |
Lähetetty: Maa 15 Kes, 2009 10:39 |
|
|
|
edward kirjoitti: Mikäs sinua houkutti Oulusta lähtemään? 
No pääsin kouluun tuohon viereiseen kaupunkiin,niin ihan ensiksi se vaikutti paikkakunnan vaihdokseen.Toisaalta,olen myös ikäni asunut Oulussa niin halutti päästä vahäksi aikaa pois.Nyt oon sitten niin rakastunu tähän lepposeen maalaiselämään,että saa nähdä milloin palaan takaisin:)Toisaalta,niin kauan kun täällä riittää töitä, en ajatellut lähteä yhtään mihinkään..
edward kirjoitti: Ihme, että oon jaksanut jo 2 vuotta opiskella alaa, josta en oo yhtään kiinnostunut.
Mitäs alaa sitten opiskelet ?
Bumba nuuskuttelee päydän alla:)Onse hyvä,kun ei tarvitse enää imuroida,kun on oma pieni siivoojaa syömässä jokaisen murun mitä lattialta löytää.Tänään vietetään ansaittua vapaa päivää pitkän työputken päätteeksi,ajattelin laiskotella ja katsella galacticaa:) |
_________________ But I won't be your concubine - I'm a puppet not a whore.
I just need this stage to be seen. |
|
| Takaisin alkuun |
|
| edward |
Lähetetty: Tii 16 Kes, 2009 18:36 |
|
|
|
maiscu kirjoitti: Mitäs alaa sitten opiskelet ?
Elintarvikealaa. Tylsää touhua eikä ruuanlaitto ole oikein meikäläisen juttu :) Ei kiinnostanut hirveästi mikään silloin valintoja tehdessä, mutta pitäähän sitä joku tutkinto suorittaa.
Mitäs sitä keksisi kun onpi näin tylsää? Ilmakin on ulkona aika kehno. |
|
|
| Takaisin alkuun |
|
| Minna |
Lähetetty: Tor 17 Syy, 2009 11:41 |
|
|
BlueBird
|
Heippa vaan! Pitkästä aikaa minäkin. Kiva, kun maiscukin oli käynnyt täällä moikkaamassa, olinkin pitkän aikaa ajatellut, mihinköhän sinäkin hävisit, kiva kun palasit. Ainakin väliaikaisesti.
Liekö täällä enää kukaan käy. Täytyy varmaan harkita kuitenkin jatkaako enää ensi vuonna tätä foorumia. Vuosi on kuitenkin vielä aikaa tämän kanssa. |
_________________ 030906 | Älä sinä muiden katseista välitä, sillä me ollaan yhdessä. Ne ei tiedä mitään, ne ei kuulu tähän tarinaan. |
|
| Takaisin alkuun |
|
| edward |
Lähetetty: Maa 15 Maa, 2010 17:44 |
|
|
|
|
| Takaisin alkuun |
|
| Hitchhiker |
Lähetetty: Tii 23 Maa, 2010 00:12 |
|
|
|
Balls of Steel
|
Pystyssähän tämä vielä, luulin jo että kadonnut olisi.
Hauska kuulla maiscusta, siitä on ikuisuus kun täällä foorumilla keskusteltiin hyvinkin aktiivisesti. Muutaman kerran olen miettinyt että mitä sinnekin päin kuuluu, ainakin silloin kun olen Oulussa piipahtanut.
Itse olen varmaan joskus pari(?) vuotta sitten viimeksi tänne kirjoittanut ja paikan lähes kokonaan unohtanut. Tänään kirjastossa tämä vaan jotenkin tuli mieleen ja muistin nyt tulla katsomaan missä tilassa foorumi on. Hyvä tulla kertomaan kuulumiset vielä jos tämä kohta menee foorumien taivaaseen.
Tosiaan, viimeisistä viesteistä on aikaa julmetusti ja elämä on ottanut aika lailla täyskäännöksen monessa asiassa. Back to School-ketjuun olen kirjoittanut näköjään viimeksi syksyllä 2007, ja viime aikoihin asti koulu onkin ollut aika lailla elämää hallitseva asia. Kaikennäköistä on kuitenkin tapahtunut tässä kahden ja puolen vuoden aikana. Koulumenestys on ollut melkoista aaltoliikettä. Toisinaan on kerätty nelosia ja sitten taas esimerkiksi tänään kuulin että olisi L tulossa alustavasti äidinkielestä ja englannista.
Kavereita sain paljonkin, mutta huonostihan siinä kävi kun porukoiduin sellaisten ihmisten kanssa joita hädin tuskin siedän enää. Muihin porukoihin oli enää aika mahdotonta päästä, joten vähän outsiderina tässä ollaan oltu lukioaikakin. Abivuonna tilanne kääntyi parempaan päin, on tullut ystävystyttyä joidenkin todella hyvien tyyppien kanssa.
Henkisellä puolella ymmärsin vihdoin että itseä täytyy ottaa välillä niskasta kiinni, kaikki asiat ei vaan mene jollain tavalla sopivasti. Tämä on ilmennyt mm. siinä että ennen liikuin jääkaapin ja tietokoneen välilä, nykyään päivittäin uimahallilla tai kuntosalilla. Fiilis on ollut huikeasti parempi liikuntaharrastuksen aloittamisen jälkeen. Olen oppinut nauttimaan elämästä, niin kliseiseltä kuin se kuulostaakin.
Tuli tässä tyttöystäväkin napattua matkan varrella mukaan. Enpä vaan oikein tiedä onko tämä kaiken vaivan arvoista, sen verran paljon ongelmia on.. Kenties pitäisi nauttia siitä kun on nuori, eikä antaa näiden vuosien valua hukkaan toisen ihmisen takia.
Tulevaisuudessa on edessä lakin saamisen jälkeen intti ja jatko-opinnot. haku on päällä arkkitehtuuria opiskelemaan ja pariin muuhunkin paikkaan. Intti on luvassa heinäkuussa joten se tässä nyt on ensimmäisenä edessä.
Toivottavasti vielä muutkin löytävät itsensä tänne, olisi hauska kuulla mitä kullekin kuuluu. |
|
|
| Takaisin alkuun |
|
| Rew |
Lähetetty: Maa 29 Maa, 2010 00:26 |
|
|
Isäntä
|
Itsellänikin näemmä mennyt melkein vuosi siitä, kun viimeksi tänne kirjoittanut mitään... En ole kyllä millekään muullekaan foorumille kirjoitellut ainakaan kahteen vuoteen, mikä on sinänsä sääli. Löytynyt muuta sisältöä elämälle, eh?
Mukava kuulla Hitch, että sinulla kirjotukset meni nuinkin hyvin! Itsekin nelivuotisena kirjoitin vasta nyt, toisin kuin ikätoverini, eikä mennyt kyllä läheskään yhtä hyvin... (Toki, on huhuttu että lukeminen parantaa arvosanoja! Itsellä kun meni lukuloma aika hyvin töiden parissa, kausi oli tuolloin parhaassa vaiheessa.) Mutta kivaa, että tyttökin on kainaloon kaapattu! Alkaa täällä tokin olla kevättä rinnassa vaikka kellä :)
Australian reissu meni kyllä hyvin ja sen jälkeen on jouduttu pysymään Suomen kamaralla. Mieli tekisi lähteä taas reissaan vaan ei budjetti eikä koulun aikataulu anna periksi. Nyt kun kirjoitukset on ohi, on edessä opinnäytetyön tekeminen ja ties mitä... Työssäoppimisestakin näyttö rästissä. Olisi niin paljon helpompaa, jos olisi syntynyt vuotta aikaisemmin, sillä nämä typerät näytöt kun tulivat ajankohtaisiksi 2006, juuri silloin kun aloitin opinnot... Äh ja voih! Koulun ja työn lisäksi minulla ei ole oikein muuta sisältöä ollut elämässä marraskuun jälkeen. Nyt kun kausi loppuu, niin saattaa jäädä jopa aikaa opiskeluiden jälkeen nähdä taas ystäviä ja käydä kotona länsirajan tuntumassa.
Onkohan täällä enää ketään lukemassakaan minun valittelujani? Kauhean sääli, tämä oli mukavin foorumi missä olen ollut rekisteröitynä. Hymh.
Täällä Rovaniemellä oli pari viikkoa jo keväiset kelit, arska on paistellut ja oikein kivoja kelkkakelejä ollut. Eilen ja tänään sitten on satanut lunta urakalla. Mikä tämä tämmöinen takatalvi on?! Ei me tätä tilattu, kevät takaisin!
Sinä joka nyt luet tätä, annahan vähän kuulua itsestäsi! Vai haamuilenko pian yksin täällä...
Rew editoi:
Perhana, kattelinpas äsken huvikseni onko tänne rekisteröitynyt uusia ihmisiä viime aikoina. Jännä huomata, että tänne on rekisteröitynt ~16180 käyttäjää ja heistä noin 180 ovat oikeita jäseniä, eivät mitään nimeltänsä "Sexaddict" tai "enlargements" ja asu Russia/US/UK/Panama... Lista on loputon.
Hieman on siis jäänyt tuo "puhdistustyö" roskakäyttäjistä vähiin viime aikoina, huomaan ma. Luojan kiitos eivät Minnan tekemän kikan vuoksi saa postata tänne enää roskatopicejaan! Tämähän olisi aivan tukossa tämä paikka.
(mistä huomaa että minulla on tylsää? no tästä...)
"Yhteensä 3 käyttäjää tällä hetkellä :: 1 Rekisteröity, 0 Piilotettua ja 2 Vieraita [ Ylläpitäjä ] [ Moderaattori ]
Eniten käyttäjiä online on ollut 79 ,päiväys Tor 05 Hei, 2007 17:39
Rekisteröityjä käyttäjiä: Rew"
Pakko sanoa, että voi nuita aikoja kun on ollut peräti 79 käyttäjää online. Nytkin kanssani täällä 2 vierasta, liekö nekin uusia roskakäyttäjiä. Hymh... |
_________________ "Ahh man I hate working *cough*"
- The tail keeps going between my legs.
- Aah, sushi fish knows what he's doing. |
|
| Takaisin alkuun |
|
| Minna |
Lähetetty: Lau 05 Kes, 2010 20:52 |
|
|
BlueBird
|
No hei vaan! Onhan täällä ollut jonkinmoista elämää :) Kiva tosiaan kuulla, mitä muille kuuluu. Aika se vaan on vierähtänyt, mutta ihmiset ei unohdu.
Onnea vain Miikalle lakin saannista, ja kiva Rew kuulla, että tämä on ollut mukavin foorumi mihin olet rekisteröitynyt. Ei tässä ihan turhalla asialla sitten olla oltukaan :)
Minulla menee periaatteessa niin kuin ennenkin. Töitä teen samassa paikkaa missä ennenkin, ja parisuhteessa (samassa tietenkin) elelen yhtä onnellisena kuin aiemminkin. Sen verran muutoksen tuulia on tullut, että ensimmäiseen yhteiseen omaan kämppään ollaan muutettu puoli vuotta sitten suunnilleen. Kylläpä aika rientää.
Juu, on vähän puhdistustyöt jäänyt vähille, kun koin sen mahdottomaksi tehtäväksi. Vähintään yhtä monta tulee lisää, kun on saanut poistettuakin.
Enpä sitten ole vielä tästä paikasta luopunut. Jos ei ihan vielä hennoisikaan. Oli täällä silloin aikoinaan niin hienot keskustelut ja kivaa on ollut :) |
_________________ 030906 | Älä sinä muiden katseista välitä, sillä me ollaan yhdessä. Ne ei tiedä mitään, ne ei kuulu tähän tarinaan. |
|
| Takaisin alkuun |
|
| Rew |
Lähetetty: Kes 04 Elo, 2010 02:35 |
|
|
Isäntä
|
Mitä sitä turhaan hyvää paikkaa ja kivoja keskusteluja tuhota! Harmittaa, että on jäänyt tämä foorumeille kirjottelu vähemmälle.
Terveisiä muuten Espanjasta, asun tätä nykyä Madridissa. Huhtikuussa tulikin tehtyä päätös, että aupairiksi lähden ja maailmalle sydän halajaa - nyt olen kaksi kuukautta täällä asunut uskomattoman ihanassa perheessä ja olen nauttinut Espanjasta todella paljon! Puoli vuotta olisi tarkoitus täällä oleilla, marraskuun puolivälissä sitten takaisin Rovaniemelle ja josko sitä sitten taas safareille ajautuisi, nyt kun on koulutuskin kyseiseen hommaan... Hehehe...
Kiva kuulla Minna, että elämä kukoistaa, samoin parisuhde ja onnea myös yhteenmuutosta! Nuo ovat elämän ihania askelia! Itse vietän sinkkuelämää täällä tummien hurmureiden maassa, eihän sitä tiedä jos tänne pysyvästi jää kun tahtovat ihastuttaa pohjoismaalaista tyttöä nämä tummat komistukset... Saa nähä! Espanjan kielikin alkaa olla hyvällä mallilla, pari kurssia opiskelin Suomessa ja nyt alkaa jo ymmärtää paljon paremmin. Puhuminenkin alkaa onnistua! Espanjan opiskeleminen siis sai enemmän tuulta purjeisiin kuin japani, josta muutama vuosi sitten haaveilin ;) |
_________________ "Ahh man I hate working *cough*"
- The tail keeps going between my legs.
- Aah, sushi fish knows what he's doing. |
|
| Takaisin alkuun |
|
|
|
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
|
|
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa Et voi äänestää tässä foorumissa
|
|
|